دانشنامه مجریان

مطالبی پر کاربرد و مفید برای دوستانم

دانشنامه مجریان

مطالبی پر کاربرد و مفید برای دوستانم

  • ۰
  • ۰

طراحی لوگو شرکتی طبق اصول های برند سازی در هولدینگ مجریان، تیم و مجموعه ای که هر برند و کسب و کاری برای برندینگ و همچنین متمایز شدن به آن نیازمند است، اتفاق می افتد. همانطور که میدانید برای ایجاد یک نشانه بصری و به اصطلاح خلق یک لوگو، دیدی کاملا علمی و دارای استراتژی های خلاقانه نیازمند است.

چرا طراحی لوگو در مجریان؟

یکی از مهمترین فاکتور‌هایی که باید در طراحی یک لوگو و آرم در نظر گرفته شود، داشتن ایده های خلاقانه است، بنابراین مجموعه مجریان همواره در تلاش بوده که با ایده های تازه و منحصر بفرد آغازگر پروژه های طراحی آرم برند های مختلف باشد.

طراحی لوگو شرکتی
طراحی لوگو شرکتی

طراحی لوگو چیست

اگر می خواهیم یک کسب و کار موفق و آینده دار را شروع کنیم پس باید از ابتدا قدم های بزرگ برداریم.این قدم های بزرگ احتیاج به هزینه های زیادی ندارد بلکه کمی اعتماد و سلیقه نیاز دارد.اعتماد به شرکت پیمانکار طراحی آرم که شرکت تبلیغاتی معتبر است (که اگر درست انتخاب شود حاشیه ریسک شما ۰% خواهد بود).سلیقه بابت اینکه به انتخاب آن شرکت تبلیغاتی  با دید و سلیقه خوب نگاه کنیم.

اصول طراحی لوگو

یک آرم و لوگوی اختصاصی باید ۴ اصل اساسی را داشته باشد تا بتواند با مخاطب ارتباط برقرار نماید؛

۱- سادگی

لوگوی شرکت و موسسه شما باید ساده باشد و در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار باشد.

۲- مفهوم

آرم شرکت و موسسه شما باید دارای مفهوم باشد و اجزا به اجزای آن دارای تعاریفی باشد.

۳- ایده و خلاقیت

خلاقیت و ایده در آرم و لوگوی شما می تواند شرکت و مجموعه شما را در ذهن ها تثبیت نماید

۴- انعطاف پذیری

یک آرم و لوگوی حرفه ای باید بگونه ای باشد که انعطاف پذیری در همه موارد مانند: اوراق اداری، مهر، بیل برد، خودکار ۱ سانتی داشته باشد – قابلیت استفاده شدن بصورت تک رنگ را داشته باشد

 

طراحی بسته بندی
طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی چیست ؟

طراحی بسته بندی کالا و طراحی بسته بندی محصول تاثیر بسیار بالایی در جهت جذب مشتری دارد.
در طراحی بسته بندی نکات زیادی باید رعایت شود که خروجی کار می تواند به افزایش فروش محصول و کالا بیانجامد ما در آژانس تبلیغاتی مجریان با استفاده از اتاق فکر و زیر نظر مستقیم محمد رفیعی ایده های خلاقانه در جهت بسته بندی محصول و کالای شما ارائه خواهیم دارد که بتواند در جهت توسعه سهم بازار مثمرثمر باشد.
عکاسی صنعتی محصول می تواند در جهت واقع بینانه تر بودن بسته بندی به شما کمک کند .
لذا با استفاده از تمامی ظرفیت ها و بصورت تیم ورک با بازارسنجی محصول و کالا و هدفمند بودن بسته بندی در جهت طراحی بسته بندی محصول و کالا اقدام می نماییم.

بازار هدف در طراحی بسته بندی محصول

منظور از بازار هدف چیست؟ باید بدانید که برای جذب مخاطب هدفتان چه نوع بسته بندی میتواند مجذوب باشد.

مجذوب یعنی در نگاه اول فکر مخاطب را درگیر خود کند، حتی برای چند ثانیه!

باید بتواند اعتماد مخاطب را نیز به خود جلب کند، خلاقانه و جذاب باشد.

بنابراین شناسایی بازار هدف و همچنین مخاطبان محصول مورد نظر دارای اهمیت است.

اگر چه رقابت در هر صورت دشوار است اما با داشتن خلاقیت و تفاوت، میتواند گام های بزرگی برداشت.

پس هیچگاه نسبت به طراح بسته بندی محصول و اینگونه موارد بی اهمیت نباشید.

چرا که همه این ها در کنار هم است که شما را به برندینگ میرساند.

چاپ تقویم رومیزی
چاپ تقویم رومیزی

 

ویژگی تقویم رومیزی اختصاصی

تقویم های رومیزی برخلاف سالنامه ها کامل و جامع می باشند. در سالنامه ها شما برای دیدن روز بعد باید ورق بزنید اما در تقویم های رومیزی تمام روزهای یک فصل در یک صفحه گنجاده می شود و تبلیغات برند شما در کنار صفحه ثابت می باشد و نیازی به هزینه چاپ اضافه برای هر برگ نمی باشد. تقویم های رومیزی می تواند بصورت ماهانه و یا فصلی چاپ گردد.

مروزه برای کسب و کارها و شرکت های مختلف روش های بازاریابی زیادی وجود دارد که به جهت بازاریابی کارآمد تر بسیار مفید و موثر هستند. برای کسانی که میخواهند با استفاده از یک روش تبلیغاتی به جذب مخاطب روزانه برسند، هدایای تبلیغاتی خاص مناسب هستند ، این هدایای تبلیغاتی خلاقانه میتواند شامل تقویم رومیزی اختصاصی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی