دانشنامه مجریان

مطالبی پر کاربرد و مفید برای دوستانم

دانشنامه مجریان

مطالبی پر کاربرد و مفید برای دوستانم

۴۰ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سرجی فیکس نوزاد چیست ؟

سرجی فیکس نوزاد محصولی است که از طریق آن ناف نوزاد را پانسمان می کنند. ساختار توری این محصول موجب شده تا هم ناف پانسمان شود و هم سبب عبور جریان هوا در ناحیه پوست شود که زمینه را برای درمان سریع زخم و بافت پوست فراهم می کند. سرجی فیکس نوزاد از الیافی بوجود آمده است که آلرژی زا نیست و حساسیت به بار نمی آورد از همین رو ضرری به کودک نمی رساند. ناف بند نوزاد که نام دیگر این محصول است یک باند توری بوده که مشبک شده است و برای ثابت نگه داشتن پانسمان استفاده می شود.هنگامی که شکستگی و جراحت رخ می دهد از این محصول استفاده می شود و هنگام تولد نوزاد، ابتدا گاز استریل را در آن محل قرار می دهند و برای فیکس کردن گاز سرجی فیکس نوزاد را روی آن قرار می دهند. 

خصوصیات ناف بند نوزاد دارای

  • این محصول برای پانسمان ناف مناسب است.
  • شکل توری آن به تنفس پوست کمک می کند.
  • به روند بهبود زخم کمک می کند.
  • بسیار نرم و منعطف است.
  • قابلیت شست و شو دارد.
  • ضد حساسیت و آلرژی می باشد.
  • از الیاف پلی آمید و پلی اورتان تهیه شده اند.
  • مانع تعریق در محل زخم می شود که این کار را از طریق بافت حفره ای و مشبک انجام می دهد.

شرکت بهنام طب با شعار مراقبت بهتر، نتایج بهتر تلاش می کند تا بهترین سرجی فیکس ها را تولید کند و به بازار هدف ارسال نماید.بسته بندی قبل:

 

خصوصیات زیرانداز بیمارستانی بهنام طب

از ویژگی های این سری از محصولات شرکت بهنام طب میتوان به الیاف طبیعی به کار رفته در اندرپدهای این شرکت اشاره کرد. این الیاف باعث میشود که بیمار در زمان استفاده از زیر انداز دچار حساسیت های پوستی یا تنفسی نشود. بدون حساسیت و استفاده از مواد اولیه آنتی باکتریال باعث شده تا این محصول به یکی از با کیفیت ترین زیراندازهای موجود در بازار ایران باشد.این محصولات را میتوانید با خیال راحت مورد استفاده قرار بدهید و مطمئن باشید که هیچگونه بوی نمیدهد و با توجه به کیفیت بالای این محصول بوی بد هم نمیگیرد.اند پدهای بهنام طب با جذب بالای و بدون نشتی از تشک های بیمارستان ها مراقبت میکند و از آلوده شدن تشک و بوی بد جلوگیری میکند. این محصولات در سایزهای متنوع تولید و عرضه میشود و میتوان به تناسب هر بخش از سایز های مختلف استفاده کرد. زیرانداز بیمارستانی در مدل های مختلف در سایزهای ۶۵x۹۰،۶۵x۴۵، ۶۵x۶۰، ۶۵x۱۰۰، ،۶۵x۱۲۰، ۶۵x۱۵۰، ۶۵x۱۸۰ ۷۰x۱۰۰، ۷۰x۱۲۰، ۷۰x۱۵۰، ۷۰x۱۸۰، ۱۰۰x۱۰۰، ۱۰۰x۱۲۰،۱۰۰x۱۵۰،۱۰۰x۱۸۰،۱۰۰x۲۰۰ تولید می شود.در تولید محصولات از پودر جذاب استفاده شده که قدرت جذب این زیر اندازها را بالا میبرد و شما میتوانید با خیال راحت از این زیر اندازها استفاده کنید و از عدم نشت ترشحات به تشک خیالتان راحت باشد شما میتوانید قبل از استفاده با ریختن مقداری آب بر روی این زیراندازها این محصولات را امتحان کنید تا از عملکرد خوب این محصول آسوده خاطر شوید 

کاور کفش یکبار مصرف

کاور کفش که به آن نایلون کش دار رو کش کفش نیز گفته میشود وسیله ای است که به کمک آن می توان کفش های خود را برای جلو گیری از انتقال گرد غبار و آلودگی های محیطی و بیماری زا به مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و حتی سرور های کامپیوتر پوشاند.همانطور که میدانید پرسنل و کادر پزشکی و همه اشخاصی که به قسمت اتاق عمل یا بخش های سی سی یو، آی سی یو اعم از کارکنان، و اشخاصی که مسئول بهداشت این محیط ها هستند باید مطمعن شوند که هیچ گونه آلودگی واردی این محیط ها نمی کنند.یکی از راه های ورود آلودگی که شاید به چشم کسی نیاید کفش ها هستند که میتوانند نمونه ای از تمام آلودگی ها و میکروب هایی که با آن تماس داشته اند را با خود حمل و به داخل محیط های مراکز درمانی و مکان هایی که انسان بر بهداشت آن ها تاکید دارد انتقال دهند .

بسته بندی کاور کفش یکبار مصرف

کاور کفش بیمارستانی یکبار مصرف که با تعداد 200 عدد در یک بسته قرارمی گیرند یکی از بهترین و ارزانترین راه حل ها برای جلو گیری از ورود آلودگی ها و گرد غباربه محیط بیمارستان ها و انواع مراکز درمانی که انسان بر بهداشت و استرلیزه بودن آن ها تاکید دارد است.نوع بسته بندی کاور کفش های یک بار مصرف در تعداد 200 عددی ( 100 جفت ) باعث شده که نگهدار ای محصول در دراز مدت آسان گردد و ضمن استفاده ی راحت آن از بهم ریختگی محل قرار دادن بسته ی این محصول جلو گیری به عمل آید.یکی از بزرگترین مشکلاتی که در بیمارستان ها با آن مواجه هستیم وارد شدن گرد غبار و آلودگی به محیط های استرلیزه شده است با مطالعات و تحقیق های صورت گرفته کاشف به عمل آمد که یکی از عمده ترین راه ورود این آلودگی ها به بیمارستان ها کفش های کسانی است که به این محیط ها رفت و آمد می کنند.کاور کفش باید ضخیم باشد تا براحتی پاره و از هم گسیخته نشود ( معمولا قطر دیواره ی کاور کفش 4 میلی متر می باشد) همچنین باید بیشتر قسمت های کفش مصرف کننده را پوشش دهد تا از آلوده شدن کفش ها جلوگیری به عمل آید.وزرن کاور کفش یک بار مصرف در دو مدل 2 و3 گرم در حال عرضه است. کاورکقش یکبار مصرف به وسیله ای کشی که در قسمت حاشیه ای آن قرار گرفته است و فیمس شده است و از خارج شدن و درآمدن کاور کفش در هنگام قدم زدن و راه رفتن جلوگیری میکند. جنس این محصول از پلی اتیلن و پلاستیک می باشد. غیر قابل نفوذ آب و مایعات می باشد و در برخای از مدل های کاور کفش دارای قابلیت آنتی استاتیک نیز می باشد. 

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 نما سیمانی-نما رومی, نمای سیمان شسته رومی

امروزه مگر کسی هست که بگوید هزینه برای من اصلا مهم نیست و فقط می خواهم که کار انجام شود. در نگاه اول احتمالا می گویید که بله همچین شرایطی وجود دارد. اما در این مقاله می خواهیم مثالی را بزنیم که خلاف آن را ثابت می کند. یعنی در این مورد قطعا هر کسی با هر شرایط فکری و فرهنگی باشد حتما به هزینه انجام این کار توجه می کند. این موضوع مهم بخش اجرای نما ساختمان مثل نمای سیمان شسته رومی است. مخصوصا اگر اجرای نما آپارتمان مربوط به یک پروژه بزرگ باشد. چون یکی از بخش های اصلی پروژه است که در هزینه کلی پروژه اثر می گذارد. نکته جالب اینجاست که اگر سبک طراحی نما ساختمان که مدنظر قرار داده اید نما رومی باشد، این حساسیت در هزینه کرد دوچندان می شود.

چون نمارومی بسته به نوع سنگی که انتخاب می کنید جزو نماهای پیچیده و پرهزینه محسوب می شود. به همین دلیل انتخاب نوع سنگ و سبک اجرای نما رومی بسیار حائز اهمیت است. یکی از این سبک و روش‌های نسبتا کم هزینه و به صرفه، اجرای نما رومی از روش اجرای نما سیمانی است. به این صورت که نما رومی را با استفاده از سیمان شسته اجرا کرد.

در ادامه بصورت کامل تر به این نکته می پردازیم که چگونه شما هم سلیقه خود یعنی اجرای نما رومی را حفظ کنید و همزمان هزینه زیادی صرف اجرای نما ساختمان نکنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

نمای رومی به چه نما ساختمان می گویند؟

اول بیایید ببینیم نما رومی اصلا چیست و به چه نوع نما ساختمان اطلاق می گردد. نما رومی همانطور که از اسمش پیداست به روم و ایتالیا برمی گردد. داستان ابتدایی آن نیز به سبک طراحی های روم باستان که اغلب طرح هایی متقارن، پرجزئیات، دارای سرستون و گره های فراوان پارامترهای اصلی موثر در آن را تشکیل می دهند. این سبک طراحی اغلب مخصوص معابد، ساختمان های مهم و کاخ های سلطنتی بوده است. به همین دلیل به نوعی نشان از ثروت و جاه و مقام بوده و تا امروز نیز که یک نسخه جدیدتر از آن تحت عنوان نئوکلاسیک پدید آمده، ادامه دارد.

با این تفاسیر به دلیل جاه و جلالی که در دل خود دارد، اغلب توسط قشر متمول چه در اروپا و آمریکا و چه در ایران مورد توجه قرار گرفته است. البته این توجه و اقبال به سبک رومی در اروپا و آمریکا و…صرفا مختص سبک رومی نیست. این نکته درجواب دوستانی است که می گویند سبک مدرن، مینیمال و…جایگاه بالاتری دارند. منظور ما اینجا این است که در دیگر کشورها هم این نوع سبک طرفداران خاص خود را دارد.

از این نکات که بگذریم، می بینم که این نوع سبک نما داستانی به درازای تاریخ دارد. از طرفی در ایران هم چندسالی هست که مورد توجه جدی قرار گرفته است. پس مهم است به عنوان مخاطب این مقاله، به نکات مهمی در مورد هزینه ها و جزئیات این نوع نما بپردازیم تا اگر احیانا جزو طرفداران یا کارفرما چنین پروژه ای باشید، با آگاهی کامل نسبت به انتخاب و اجرای چنین سبکی گام بردارید.

چرا نما سیمانی استفاده کنیم ؟

در پاسخ به این سوال ابتدا باید این نکته را مطرح کنیم که اولا چه راه حل هایی برای اجرای یک نما رومی پیش رو داریم تا بعد به این بپردازیم که حالا چرا از بین راه حل های پیش رو، نما سیمانی را انتخاب کنیم.

نما رومی در اصل بر پایه استفاده فراوان از سنگ بنیان نهاده شده است. یعنی شاخصه اصلی شناخت و یا بیاد آوری یک نما رومی، قطعا سنگ های استفاده شده در آن است و اتفاقا نکته جذاب نما رومی، در صورت اجرای دقیق و اصولی، جزئیات مختلفی است که همچون یک اثر هنری بر روی سنگ اجرا شده است.

اما در برخی موارد شما با توجه به منطق پروژه تصمیم می گیرید که هزینه گزافی را برای نما ساختمان صرف نکنید اما در عوض یک نما رومی اجرا کنید. در این حالت انتخاب متریال مورد استفاده نقش بسیار تعیین‌کننده ای دارد. به این معنی که یک راه حل این است که از بین انواع مدل های سنگ نما، سنگی را انتخاب نمایید که متناسب با سبک نما ساختمان شما باشد از طرفی نزدیک به بودجه مدنظرتان.

متریال های نما سیمانی

اما در برخی موارد چنین کاری جوابگو نیست و باید متریال را عوض کرد. در این حالت نکاتی مثل قابلیت اجرای جزئیات فراوان، مقاومت، قیمت مناسب، کیفیت و زیبایی از اصلی ترین عواملی هستند که در انتخاب متریال جایگزین مدنظر قرار می گیرند.

از بین متریال های مختلف مناسب اجرای نما رومی، بدون شک استفاده از سیمان شسته است. یعنی شما با استفاده از متریال سیمان و اجرا بصورت سیمان شسته، یک نمای سیمان شسته رومی داشته باشید که با اینکه هزینه و زمان اجرای آن نسبت به نمای سنگی بسیار کمتر است. در عین حال زیبایی خاص خود را دارد که هر بیینده ای را شگفت زده می کند. با این اوصاف مشخص می شود که چرا نما سیمانی مورد استفاده قرار گیرد.

مزیت اجرای نمای سیمان شسته ؟

اما به عنوان مهم ترین مزیت اجرای نمای سیمان شسته رومی نسبت به نما رومی سنگی علاوه بر قیمت به صرفه تر، زمان اجرای کمتر است که به خصوص اگر پروژه بزرگی باشد این نکته بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

چون موضوعی مانند زمان اجرا علاوه بر اینکه بر هزینه تمام شده اثر می گذارد، در بیشتر مواقع اگر فرض کنید یک نمای سیمان شسته رومی با کیفیت بسیار بالایی هم اجرا شود اما به عنوان مثال از لحاظ زمان طول می کشید، قطعا باعث می شد کسی سمت استفاده از این روش نرود و باعث نارضایتی فراوانی می شد.

پس یکی از اصلی ترین مزیت های روش نمای سیمان شسته رومی، زمان کمتر اجرای آن نسبت به نمای سنگی خواهد بود.

نحوه اجرای نمای سیمان شسته رومی

در پایان توضیحی در مورد نحوه اجرای نمای سیمان شسته رومی می دهیم تا در این زمینه هم توان مقایسه با روش های دیگر را داشته باشید. در اجرای نمای سیمان شسته رومی عملا تفاوتی با نما سیمان شسته ندارد. یعنی از همان ابزار و روش های اجرای نما سیمانی استفاده می شود. اما با این تفاوت که در اجرای نمای سیمان شسته رومی به دلیل جزئیات فراوانی که این سبک از طراحی دارد، با ظرافت بیشتری باید انجام شود و ابزارزنی بیشتری در نمای سیمان شسته رومی نسبت به یک نمای ساده انجام می شود.

این ظرافت در اجرا نکته بسیار مهمی است که در طی زمان و تجربه به دست می آید. تجربه ای که در اجرای پروژه های مختلف نمای سیمان شسته رومی بدست می آید. گروه نماسازان مرادی با توجه به اینکه تاکنون پروژه های زیادی از نمای سیمان شسته رومی طراحی و اجرا نموده و تیم و ابزارهای موردنیاز را بصورت کامل در اختیار دارد، آمادگی اجرای هر نوع نمای سیمان شسته رومی با هر سطح از جزئیات و دیتیل را دارد.

در صورتی که قصد اجرای یک نمای سیمان شسته رومی را دارید می توانید با ما در میان بگذارید و حداقل از مشاوره های گروه نماسازان مرادی استفاده نمایید.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 عطر اورجینال زنانه ومردانه - مضرات استفاده از عطر های تقلبی

 

مضرات استفاده از عطر های تقلبی -عطر های تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارند که توسط تولید کننده های

مختلف داخلی و خارجی با استفاده از ترکیباتی نا مشخص تهیه می شوند.

خرید عطر های تقلبی به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشود و به نوعی

پول هدر دادن تلقی می شود.چرا عطر های تقلبی به فروش می رسند؟؟

با بالا رفتن قیمت ها و افزایش قیمت خرید ادکلن زنانه اورجینال برخی از محصولات عطری برند های خارجی ،

تقاضا برای خرید عطر های تقلبی بیشتر شد. در نگاه اول تفاوت قیمت این عطر ها در مقایسه با

محصول اورجینال ، جلب توجه کرده و توجیه خوبی برای خرید میتواند باشد. اما متاسفانه مسئله ای که در خرید

این گونه محصولات فیک وجود دارد  این است که ترکیبات این عطر ها کاملا نامشخص بوده  است.

به جرعت میتوان گفت از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیتی برای ساخت آن ها استفاده شده است.

 

 

عطر های تقلبی و حساسیت پوستی

استفاده از عطر های تقلبی چه پیامد هایی دارد؟

همانطور که در ابتدا راجع به مضرات استفاده از عطر های تقلبی گفته شد،عطر های تقلبی از

مواد اولیه نامشخص و بی کیفیت و در شرایط نامناسبی تهیه و تولید می شوند.

بنابراین استفاده از آن ها به طور حتم بدون عوارض نخواهد بود.

با خرید عطر های تقلبی تنها زیان مالی مورد توجه شما نخواهد بود. بلکه استفاده از این عطر ها تهدیدی

جدی برای سلامتی می باشد. عطر های تقلبی با توجه به مواد اولیه و شرایط نامرغوبی که در هنگام تهیه و تولید

داشته اند در صورت استفاده می توانند باعث تورم و قرمزی چشم و پوست شما شوند.

 

استفاده از عطر های فیک چه پیامدی دارد

گاهی ممکن است این عوارض تا مدت ها گریبان گیر شما باشند . استفاده از عطر های تقلبی خطر تهدید

به سرطان را افزایش می دهد. هم چنین میتواند منجر به تنگی نفس و التهابات ریه و بروز آسم شود.

چطور میتوان عطر تقلبی را تشخیص داد؟ 

اول از همه در هنگام خرید عطر ، به قیمت آن توجه داشته باشید و با قیمت سایر عطر ها مقایسه نمایید.

قیمت بسیار پایین عطر های تقلبی به هیچ عنوان منطقی نیست. و یکی از نشانه های فیک بودن آن محصول می باشد.

تهیه ی مواد اولیه ی عطر ها طراحی شیشه و بسته بندی به طور کلی هزینه بر می باشد.

بنابراین در قدم اول باید به قیمت عطر های تقلبی توجه کرد.

راه های تشخیص عطر های تقلبی

مورد بعدی ظاهر و بسته بندی عطر های تقلبی می باشند. که باید کاملا همانند شیشه و بسته بندی عطر اورجینال باشند.

شیشه از کیفیت ساخت خوبی برخوردار باشد . رنگ عطر ها تفاوتی با رنگ اصلی نداشته باشد.

مضرات استفاده از عطر های تقلبی - عطر اورجینال

از دیگر مضرات استفاده از عطر های تقلبی میتوان به رایحه ی ان ها اشاره کرد.

رایحه ی عطر مردانه اورجینال و عطر های تقلبی بسیار متفاوت هستند. اصولا در استفاده از عطر های تقلبی

بیشتر بوی الکل احساس خواهد شد . رایحه ی این گونه عطر ها از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار نیستند.

جایگزین عطر های اورجینال و گران قیمت

ممکن است این سوال برای خیلی از افراد علاقمند به عطر و ادکلن ها پیش بیاید .که با توجه به

هزینه ی بالای خرید عطر مردانه اورجینال ، و پیامد های استفاده از عطر های تقلبی چه عطری تهیه کنیم که هم به لحاظ قیمت مناسب باشد.

و هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد؟ شرکت های مختلفی در زمینه عطر سازی فعالیت دارند که به ساخت عطر هایی

با رایحه های مشابه عطر های اورجینال می پردازند .اینگونه عطر ها میتوانند جایگزین خوبی باشند

البته ممکن است در رایحه کمی با هم متفاوت باشند. گروهی از عطر ها نیز به صورت پرفیوم های ساخت کشور های

فرانسه و سوئیس قابل دسترسی می باشند. هم چنین از قیمت پایین تری نسبت به نسخه ی اورجینال خود برخوردار هستند .

اما رایحه ، مواد اولیه و کیفیت همانند عطر اورجینال آن ها می باشد. در واقع دلیل قیمت پایین این محصولات تنها

در بسته بندی آن ها است. دلیل عمده ی هزینه ی بالای عطر اورجینال شیشه و طراحی آن می باشد.

عطر اورجینال زنانه - عطر اورجینال مردانه - عطر های تقلبی

برای خرید انواع عطر ادکلن اورجینال زنانه و مردانه با اطمینان کامل به اصالت آن ها به راحتی میتوانید

از سایت مگنت اقدام نمایید. هم چنین اگر تمایل به تهیه پرفیوم هر یک از عطر ها داشته باشید با هزینه ی کاملا

منصفانه ای میتوانید پرفیوم های تمام رایحه های موجود در بازار را با کیفیتی برابر با نسخه ی اورجینال در بسته بندی های

مخصوص مگنت تهیه نمایید.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 درب ضد سرقت لمینت چیست ؟

 

درب ضد سرقت لمینت چیست ؟ درب های ضد سرقت در سال های اخیر در بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و … به کار می روند. این درب ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند، مانع از ورود سارقان به داخل ساختمان شده و امنیت ساختمان را افزایش می دهند. این درب ها انواع و مدل های مختلفی دارند. یکی از انواع درب های ضد سرقت، درب ضد سرقت لمینت است، که در این بخش به ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

درب ضد سرقت لمینت چیست؟ درب های ضد سرقت لمینت در اصل همان درب های ضد سرقت ام دی اف هستند که برای روکش نهایی آن ها از یک لایه لمینت استفاده می شود. این درب ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و اغلب در هر درب از دو یا چند ورق لمینت متنوع استفاده می شود. به همین دلیل بیشتر از این درب ها در منازل مسکونی و ویلاها استفاده می شود. شما به راحتی می توانید طرح درب منزل خود را با دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ کنید.

ویژگی های درب ضد سرقت لمینت

درب ضد سرقت لمینت دارای روکش ضد خش است و قیمت بسیار مناسبی دارد. این درب ها دارای طرح های متنوع و مدرنی هستند و ترکیبی از طرح های درب ضد سرقت برجسته و CNC روی آن ها اجرا شده است. از این رو این درب ها یکی از درب های ضد سرقت بسیار محبوب به شمار می رود. اما همانطور که گفته شد، به دلیل تنوع در طرح و رنگ بیشتر در منازل مسکونی و ویلاها کاربرد دارند.

یک درب ضد سرقت از امنیت و استحکام بالایی برخوردار است. این درب ها به دلیل ساختار متفاوت خود در مقایسه با درب های چوبی معمولی، علاوه بر مقاومت بالا، قیمت بالایی نیز دارند. درب های ضد سرقت به دو نوع چوبی و فلزی تقسیم می شوند. درب های چوبی به دلیل تنوع در طرح و رنگ و زیبایی بصری که دارند، بیشتر از درب های فلزی مورد استقبال قرار گرفته اند. لازم هب ذکر است که در تمامی درب های چوبی نیز از یک لایه ورق فلزی استفاده شده است و برای روکش نهایی آن ها از چوب طبیعی، ام دی اف، لمینت، پی وی سی و … استفاده می شود. درب هایی که فاقد ورق فلزی باشند دیگر مقاومت لازم را ندارند. از این رو درب های ضد سرقت وزن بیشتری در مقایسه با درب های معمولی دارند. هنگام خرید حتما به این نکته دقت کنید.

قفل درب های ضد سرقت

امنیت درب های ضد سرقت به نوع قفل و چهارچوب فولادی مورد استفاده در آن بستگی دارد. هرچه تعداد زبانه های یک قفل ضد سرقت بیشتر باشد، آن درب امنیت بالاتری خواهد داشت.

قفل های شرکت کاله ترکیه از جمله بهترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار داخلی و خارجی هستند. در تمامی درب های تولید شده در شرکت کرال در از قفل های این شرکت معتبر استفاده شده است. قفل های تولید شده در این شرکت دارای تعداد زبانه های مختلف هستند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. قفل ها یکی از مهمترین عناصر در درب های ضد سرقت هستند که باید هنگام خرید درب ضد سرقت لمینت و سایر درب های ضد سرقت به آن دقت کنید.

خرید درب ضد سرقت

در داخل درب ضد سرقت لمینت نیز برای استحکام بیشتر از ورق های فلزی استفاده شده است. این ورق ها اغلب 1.5 میلی متر هستند، اما اندازه آن ها متغیر می باشد. درب های ضد سرقت علاوه بر مقاومت بالا دارای مزایای دیگری نیز هستند. در این درب ها از متریالی استفاده شده است که آن ها را در برابر حرارت مقاوم می کند. همچنین این درب ها عایق های خوبی برای سرما، گرما و صوت هستند. از این رو در فصول گرم و سرد سال مانع از اتلاف انرژی می شوند و نیز ساکنان ساختمان از سر و صداهای اضافی محیط در امان خواهند بود. همچنین به دلیل وجود درزگیر در چهارچوب این درب ها، گرد و غبار به داخل ساختمان وارد نمی شود.

برای خرید درب ضد سرقت لمینت و  درب های ضد سرقت ترک و.. باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. گروه صنعتی کرال در یکی از برترین تولیدکنندگان درب های ضد سرقت، ضد حریق و پرسی ترکیه است که انواع درب ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند. برای مشاهده سایر درب های موجود در این سایت به صفحه محصولات مراجعه کرده و درب مناسب ساختمان خود را انتخاب کنید.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 

 

انواع کیستون شبکه, کیستون شبکه

انواع کیستون شبکه

 

انواع کیستون شبکه؛ تجهیزات شبکه قطعاتی هستند که جهت تسهیل در ارتباطات ساخته می‌شوند و کیستون شبکه یکی از این تجهیزات می‌باشد. البته لازم است یادآور شویم که کیسون همان پریز شبکه است که به منظور استفاده، یک طرف آن را به کابل شبکه و طرف دیگر را به یک پورت مادگی متصل می‌کنند.

این وسیله یکی از پرمصرف ترین و مهم ترین تجهیزات سخت افزاری شبکه الکترونیکی لن، می باشد. پریز شبکه، در حقیقت یک نوع کانکتور مادگی است که آن را در زمینه برقرار نمودن اتصالاتی میان روترها، سوئیچ ها، سرورها و کیس کامپیوتر با کابل شبکه به کار می برند.

محل کاربرد این قطعه مهم در باکس‌های روکار باکس‌های توکار، باکس‌های کف خواب، داخل پچ پنل و در فیس پلیت‌های روی ترانکینگ می ‌باشد. توجه داشته باشید که کیستون‌ها را باید در محل مخصوص به خود نصب کنند زیرا در غیر این صورت در کار قطعات تجهیزاتی دیگر اختلال به وجود می آید.

معرفی انواع کیستون شبکه

 

دو نوع کیستون وجود دارد که از نظر کاربردی بسیار پراهمیت می باشند. برای شناخت این دو قطعه با ما همراه باشید.

1. کیستون تلفن

 

این مدل در مخابرات و تجهیزات تلفن استفاده می شود.

2. کیستون شبکه

 

پرکاربردترین قطعه جهت استفاده در لوازم راه اندازی شبکه، همراه با انواع کابل می باشد.

طبقه بندی انواع کیستون شبکه

 

اگر تاکنون فقط نام جک شبکه را شنیده اید ولی با آن آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که جک همان کیستون است که جهت برقراری اتصال شبکه ای به کار می رود.

این قطعه که با بهترین کیفیت توسط شرکت پودسان ارائه می شود بر سه اساس دسته بندی می کنند.

بر اساس جنس

 

از نظر جنس بدنه، به دو دسته تقسیم می شوند. گروهی که با بدنه تمام پی وی سی ساخته می شوند و گروه دیگر غلافی از فلز دارند.

بر اساس مکان نصب و بکارگیری

 

منظور از این دیدگاه، متناسب بودن کیستون با مکان نصب موردنظر می باشد.

بر اساس رده بندی یا category

 

یعنی کیستون ها در رده cat5, cat, cat7, cat6a, cat6 و cat6e قرار می گیرند.

جالب است بدانید که برای راحتی و ایجاد سهولت در نصب کردن پریز شبکه اقدام جالبی انجام شده است. به این صورت که روی هر کدام از کیستون ها، یک جدول با دو ردیف رنگ طراحی شده است. این جدول بیان کننده کلاس A و کلاس B خواهد بود. البته لازم است به این نکته توجه نمایید که جهت نصب کیستون ها بهترین کار، کمک گرفتن از یک نصاب ماهر می باشد.

روش نصب انواع کیستون شبکه

 

برای این که با چگونگی روش نصب انواع کیستون شبکه آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم به مطالبی که در این تیتر ذکر می شوند دقت نمایید. صحیح بودن نصب این قطعه از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که در صورت خطا در شیوه نصب، در راه اندازی دستگاه و سایر قطعات خلل ایجاد خواهد شد.

اینک به مراحل و شیوه درست نصب آن توجه کنید. نصاب برای این کار به چند ابزار نیاز دارد.

  • پانچ شبکه: پانچ را پس از چیدن رنگ های جدول به کار می برند. این وسیله در انواع مختلف ساخته می شود ولی در نصب شبکه، کاربرد یک پانچ ساده کافی است. مهم ترین کار آن هم، کمک به ثابت شدن رشته ها در جای خود می باشد.
  • سیم چین: این ابزار برای چیدن یا به اصطلاح بریدن رشته های اضافی به کار می رود.
  • کابل لخت کن: جهت کشیدن غلاف و لخت کردن سیم ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کابل: یکی از مهم ترین لوازمی که در نصب پریز مورد استفاده قرار می گیرد، چند عدد کابل خواهد بود.
  • کیستون: چون کیستون ها در انواع گوناگون ساخته می شوند، پس قطعه کاربردی ما، باید متناسب با نیاز ما باشد.

چرا که کیستون ها در کار نصب، اصلی ترین نقش را ایفا می کنند.

قیمت کیستون شبکه

 

چنان چه نیازمند تهیه کیستون شبکه هستید ولی در مورد قیمت، ویژگی ها و بهترین مکان خرید آن اطلاعات کافی ندارید، پیشنهاد می کنیم به سایت شرکت ارتباطات شبکه پودسان مراجعه نمایید تا هم از واقعی ترین قیمت خرید کیستون شبکه و سایر محصولات موردنیاز مطلع شوید و هم با مشخصات و ویژگی های انواع پریز آشنا خواهید شد.

این شرکت قابلیت ارائه کلیه تجهیزات اکتیو شبکه در انواع برندهای: اچ پی، سیسکو، میکروتیک و لینکسیس را دارا می باشد. علاوه بر این، فروشنده ی تمام تجهیزات پسیو شبکه با برندهای معروف رکس، نگزنس و لگراند می باشد. تجهیزاتی که در فروشگاه معتبر پودسان عرضه می شوند شامل: رک های ایستاده ایرانی و خارجی، رک های دیواری ایرانی و خارجی خواهند بود.

و اما ویژگی مهم این شرکت، گستره نمودن زیر ساخت های ارتباطی در کشور بر اساس پیشرفت تکنولوژی می باشد.

نکته: با توجه به این که، قیمت ها ثابت نبوده و دائما در حال نوسان هستند، توصیه می کنیم جهت مطلع شدن از قیمت به روز شده محصولات پودسان، با واحد فروش آن در تماس باشید.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت

مقدمه: اگر در این صفحه هستید احتمالا به دنبال دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت هستید. لمینت یکی از خدماتی است که امروزه به شدت مورد استقبال قراره گرفته است. از این رو دارای هزینه به نسبت بالایی است که معمولا هر کسی توان پرداخت هزینه های آن را ندارد. بنابراین افراد به دنبال دریافت تخفیف هستند که معمولا به در بسته میخورند. ما اینجا هستیم که یک راه عالی در جهت دریافت تخفیف لمینت به شما معرفی کنیم. اما قبل از آن لازم است اطلاعات کافی درباره‌ی لمینت داشته باشید تا بتوانید با آگاهی کامل برای دریافت این خدمات اقدام کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

لمینت دندان چیست ؟

لمینت دندان شامل یک لایه بسیار نازک است که همرنگ دندان بوده و برای اصلاح طراح لبخند از آن استفاده میشود. در این روش قطعات کوچک لمینت به صورت جدا گانه روی دندان ها قرار میگیرد و باعث زیبایی دندان ها میشود. این لایه نازک از طریق ماده خمیری شکل ساخته میشود. به طوری که ماده را روی دندان قراره داده و به آن شکل میدهند. از این رو لمینت میتواند باعث تغییر رنگ دندان ها، منظم کردن آن ها، پر کردن فاصله و غیره استفاده شود. همچنین لمینت کمک میکند که مقاومت دندان ها نسبت به فشارهای خارجی و فشارهای ناشی از جویدن کاهش یابد. بنابراین لمینت علاوه بر اینکه جنبه زیبایی دارد در سلامت دندان ها نیز تاثیر گذار است.

جنس لمینت از چیست ؟

عموما لمینت ها از دو نوع مواد ساخته میشوند‌.

  1. لمینت چینی.
  2. کامپوزیت رزینی.

جالب است بدانید لمینت های چینی از کیفیت بیشتری برخوردار هستند به طوری که در برابر لکه از خود مقاومت نشان میدهند. بنابراین لمینت های چینی چون دارای درخشندگی بالاتر و عدم لکه گیری دارای محبوبیت بیشتری نسبت به کامپوزیت رزینی هستند.

انواع لمینت ها

دو نوع لمینت دندان داریم:

  1. کامپوزیت
  2. سرامیکی

لمینت کامپوزیتی

این دسته از لمینت ها توسط ماده ای ساخته میشود که در ترمیم دندان مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده در ابتدا به صورت خمیری بوده و روی دندان شکل داده میشود. این ماده دارای طیف رنگی مختلف و ضخامت نازکی است. در این دسته از مواد لمینت پزشک بدون تراشیدن دندان، لمینت ها را جایگذاری میکند و همین موضوع باعث محبوبیت کامپوزیت شده است. چرا که در صورت پشیمانی میتوان کامپوزیت ها را برداشت.

لمینت سرامیکی

در این روش لمینت ها در آزمیشگاه ساخته میشوند سپس دندان پزشک با تراشیدن دندان ها لمینت ها را جایگذاری میکند‌. گفتنی است که این مواد دارای تنوع و زیبایی بسیار بیشتری نسبت به کامپوزیت است ولی از آنجایی که برگشت پذیر نیست ممکن است برخی افراد با آن موافق نباشند‌. همچنین قیمت این روش از روش قبلی بالاتر بوده و ممکن است افراد مجبور به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت باشند.

کاربرد لمینت

اگر قصد انجام لمینت دارید و میخواهید هزینه سنگینی را در این باره بپردازید و یا مجبور به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت باشید، لازم است از کاربرد آن اطلاع داشته باشید تا در نهایت تصمیم درستی را در این باره بگیرید.

  1. گاهی دندان ها به دلایل مختلفی چون تغذیه، مصرف تتراسایکلین، پر کردن دندان و غیره دچار تغییر رنگ شده اند میتوانند از لمینت دندان استفاده کنند.
  2. دندان هایی که به دلایل مختلف دچار ترک یا شکستگی شده باشند.
  3. دندان هایی که به صورت ارثی فاصله دار هستند و ظاهر خوشایندی ندارند.
  4. دندان هایی که به صورت خفیف نامرتب و ناهموار هستند.

چه افرادی نمیتوانند لمینت کنند ؟

متاسفانه امروزه اکثر افراد بدون هیچ آگاهی و بدون مشاوره با افراد متخصص اقدام به انجام لمینت میکنند و هزینه زیادی را متحمل میشوند. اما لازم است بدانیم در برخی شرایط احتیاجی به انجام لمینت نیست و یا اصلا مناسب نیست. که در ادامه به آن میپدازیم.

  1. اگر فردی دارای دندان های پوسیده باشد کاندیدای دریافت لمینت نیست. پس باید ابتدا تمامی پوسیدگی ها را ترمیم کند سپس اقدام به انجام لمینت نماید.
  2. اگر فردی بیماری های مرتبط با لثه داشته باشد نمیتواند لمینت انجام دهد مگر اینکه از درمان خود مطمعن شده باشد.
  3. گاهی برخی افراد قصد انجام لمینت سرامیکی دارند ولی از مینای دندان کافی برخوردار نیستند.
  4. افرادی که مبتلا به دندون قروچه هستند نمیتوانند لمینت انجام دهند‌. این عادت سبب میشود که به مرور زمان لمینت ها ساییده شده و کنده شود.

پس در صورتی که قصد انجام لمینت را داشتید در اولین قدم به متخصص دندان پزشک مراجعه کنید تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد و در دومین قدم اقدام به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت کنید چرا که این خدمات از هزینه بسیار بالایی برخوردار هستند.

بیمه دندان پزشکی

احتمالا میدانید که دندان پزشکی از آن جمله خدمات پر هزینه است که امروزه همه افراد جامعه از هزینه های سنگین آن به ستوه آماده اند. از طرف دیگر بیمه دندان پزشکی به صورت خیلی محدود این خدمات را تحت پوشش قرار میدهد. بنابراین افراد در شرایط اضطراری نیاز به دریافت تخفیف هستند. اگر چه خدماتی چون لمینت در بیشتر مواقع جنبه زیبایی دارد ولی در شرایطی چون پوسیدگی دندان فرد احتیاج به دریافت تخفیف عصب کشی دندان دارد که باز هم اکثر بیمه ها این خدمات را تحت پوشش خود قرار نمیدهند‌. اما در چنین شرایطی باید چه کرد؟

کارت طلایی

همانطور که گفته شد در شرایط برخی افراد برای دریافت خدمات دندان پزشکی در شرایط اضطراری هستند و هیچ بیمه ای کمک نمیکند. اما در این میان بیمه ای با عنوان کارت طلایی دندان پزشکی وجود دارد که تمامی خدمات دندان پزشکی اعم از زیبایی و درمانی را تحت پوشش خود قرار میدهد. این بیمه شامل تمامی افراد جامعه میشود و همگی افراد میتوانند از خدمات آن بهره مند شوند. بنابراین در صورت تمایل به دریافت کارت طلایی تخفیف لمینت میتوانید به سایت مربوطه مراجعه کنید و با ثبت نام خود اقدام به دریافت این بیمه نمایید.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 طراحی و چاپ فولدر

طراحی فولدر تبلیغاتی خیلی به طراحی بسته بندی شبیه است. برای طراحی فولدر به دو حرفه برش قالب و گرافیک دیزاین نیاز است.

شما اگر میخواهید فولدری داشته باشید با یک سرچ ساده کلی فولدر برایتان نشان داده میشود، برای همین است که طراحی فولدر اختصاصی خیلی بهتر و مفیدتر خواهد بود.

اگر میخواهید فولدر تبلیغاتی اختصاصی داشته باشید و نظر مشتری را به خوبی به خود جلب کند؛

باید بدانید که طراحی فولدر اختصاصی به این سادگی ها نیست، و اگر میخواهید هم از نظر قالب و هم از نظر طرح گرافیکی جذاب باشد و مخاطب را با خود جلب کند، پیشنهاد میکنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مرحله اولی که باید در نظر بگیریم این است که فولدر تبلیغاتی که میخواهیم طراحی کنیم، چه کاربردی دارد، فقط از چند برگه A4 تشکیل شده باشد.

یا اینکه کاتالوگی با چند برگه داخلی به همراه سی دی و یا کارت ویزیت، ابدا باید این نکات را در نظر بگیرید.

این نکات در انتخاب قطع فولدر و طراحی قالب و برای ادامه مراحل بسیار مهم است.

نکاتی مهم در طراحی قالب فولدر تبلیغاتی

بهترین قالب باید طوری طراحی شود تا مانند یک جعبه قسمت های برش خورده با همدیگر چفت شوند و نیاز به چسب نداشته باشد.

قالب برش را باید طوری طراحی کنید که استحکام بالایی داشته باشد و کاغذ یا کاتالوگ از آن بیرون نزند.

طرح فولدر باید ابتدا در دو قطع ۴۵×۶۰ و یا ۵۰ ×۷۰ طراحی شود، تا کمترین دورریز کاغذ را داشته باشیم و هزینه چاپ بیهوده برای چند سانتیمتر نپردازیم.

نکته بعدی درب فولدر تبلیغاتی میباشد که به هیچ عنوان نباید به حالت باز بماند، باید با استفاده از برش کاغذ و ایجاد یک زبانه کاغذ درب فولدر بسته شود.

برای بسته شدن درب فولدر به هیچ وجه از چسب استفاده نکنید، چون هم ظاهر قشنگی ندارد و هم ماندگاری ندارد.

در گرافیک دیزاین طراحی فولدر تبلیغاتی چه نکاتی را باید رعایت کرد

در سال های قبل از عکس و تصاویر در طراحی فولدر تبلیغاتی استفاده میکردند، اما امروزه طراحی کاتالوگ فولدر تبلیغاتی یکی از مزایایی که دارد این است که در حد امکان از تصاویر استفاده نمیکنند و از اشکال هندسی و لوگو و رنگ اختصاصی شرکت استفاده میکنند.

اگر میخواهید فولدر تبلیغاتی خاصی داشته باشید بهتر است از تصاویر استفاده نکنید و اگر هم استفاده کردید بسیار محدود استفاده نمایید.

نکته بعدی در گرافیک دیزاین فولدر تبلیغاتی این است که، از نوشتن زیاد روی فولدر خودداری کنید و فقط یک شعار تبلیغاتی و لوگو کفایت میکند.

در داخل فولدر هم فقط آدرس و وب سایت درج کنید کافی است. بسیاری از فولدر های تبلیغاتی هستند که به علت شعار های تبلیغاتی شرکت به سطل زباله انداخته میشوند.

فولدر هر هفته ساده تر و خلوت تر باشد برای مشتری جذابتر خواهد بود و آن را مدتی نگه میدارد.

نکته بسیار مهم دیگر که باید در طراحی گرافیک فولدر رعایت کنید این است که از رنگ های ساختگی استفاده کنید.

به عنوان مثال به جای استفاده از چهار رنگ فقط از دو رنگ استفاده کنید.

شرکت تبلیغاتی جوپنزا آماده طراحی فولدر های تبلیغاتی حرفه ای و خاص برای شما میباشد. برای دیدن نمونه های فولدر تبلیغاتی شرکت جوپنزا روی تصاویر سایت جوپنزا کلیک کنید.

در شرکت جوپنزا اگر سفارش دهنده بخواهد برای ماندگاری بیشتر فولدر از روکش های مختلف استفاده میشود.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 سررسید وزیری

سررسید وزیری که با نام سررسید کتابی هم در بازار شناخته می شود. سررسید تک روز یا یک روزه یا روز شمار یعنی اینکه در هر صفحه سررسید یک روز از سال به همراه مناسبت ها در آن درج شده باشد. این محصول را بیشتر شرکت های بزرگ، سازمان های دولتی و نیمه دولتی سفارش می دهند و برای خرید سررسید وزیری یک هدیه شیک به حساب می آید.

سررسید چیست

سررسید یا سالنامه، یک دفترچه یادداشت روزانه می باشد و فرق کلی آن فرمت آنها در صفحات تاریخ‌دار می‌باشد. سالنامه دربرگیرنده فهرست مناسبت‌های است که در تاریخ ملی و مذهبی ما ثبت شده تا یادآور خاطرات و اتفاقات گذشته و همچنین زنده نگه داشتن نام انسان‌های بزرگ و نام‌آور سرزمین‌مان باشد. سررسید در واقع یک تقویم است؛ که دارای فضای کافی برای یادداشت می‌باشد که به حقایق و اتفاقات گذشته و حال اشاره می‌کند و همچنین می‌تواند یک ابزار برای برنامه‌ریزی کارهای شما باشد.

شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف هر سال سالنامه یا سررسید را در تیراژهای مختلف برای پرسنل، همکاران و مشتریان خود چاپ می‌کنند و تلاش می‌کنند که اطلاعات کمیاب، قابل استفاده، سرگرم‌کننده و مفیدی را براب کارآیی و کاربرد بیش‌تر در یک سررسید لحاظ کنند.

سررسید وزیری 1400

سررسید وزیری ۱۴۰۰ در قطع ۲۴ × ۱۷ سانتی‌متر با کاغذ ٧٠ گرم سفید و کرم رنگ، چاپ دو رنگ داخلی، شامل محتوای تقویم روزشمار همراه اطلاعات ضروری پایانی و دفترتلفن، همراه با جلدسازی متنوع با یراق‌آلات تزئینی را با بهترین کیفیت، تولید و سفارشی‌سازی می‌کند.

ابعاد سررسید وزیری

معمولا در ابعاد ۱۷×۲۴ سانتیمتر است.
یکی از دلایل محبوبیت این دفترچه در بین خریداران این است که به دلیل ابعاد بزرگی که دارد، و به دلیل یادداشت کارهای روزانه مناسب و جادار است. همچنین به دلیل سایز استانداردی که دارد هم می توان آن را در کیف و هم در دست نگهداری کرد.

انواع مختلف سالنامه وزیری 1400 بر اساس صفحات داخلی

سررسید روزانه وزیری

معمولا به دو صورت، پنج شنبه و جمعه باهم یا جمعه جدا تولید می شوند، طراحی سررسید پنج شنبه و جمعه باهم طوری است که پنج شنبه و جمعه در یک صفحه باهم درج می شود و سررسید جمعه جدا، به صورتی است که پنج شنبه و جمعه در صفحات جداگانه طراحی می شود.

چه کاغذی برای سررسید وزیری مناسب است

بیشتر تولید کنندگان سررسید، در صفحات داخلی سررسید وزیری از کاغذ تحریر 70 گرمی سفید رنگ استفاده می کنند. معمولا این کاغذها ازکشورهای چین، کره و اندونزی تهیه می شوند که برندهای اندونزی و کره ای ازکیفیت بالاتری برخوردارند.

سفارشی کردن سررسید وزیری 1400

سررسید سفارشی بستگی به تیراژی که سفارش داده می شود، توسط تولید کنندگان قابل ارائه دادن میباشد. در سفارشی سازی سررسید وزیری میتوان به مواردی چون لت گلاسه، ترام و آستر بدرقه اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

بررسی لت گلاسه در سررسید وزیری

یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای سفارشی سازی سررسید، چاپ لت گلاسه است. سفارش دهندگان می توانند مشخصات شرکت و یا برند خود را در این صفحات درج کنند. توصیه ما به شما این است که لت گلاسه را در ابتدای سررسید قراردهید تا مخاطبان در اولین نگاه بعد از بازکردن سررسید مشخصات و اطلاعات شرکت شما را ببینند.

چاپ ترام در سررسید وزیری

چاپ ترام به سفارش دهندگان این امکان را می دهد تا لوگوی شرکت یا شعار تبلیغاتی خود را در تمام صفحات سررسید چاپ کنند. چاپ ترام را می توان به صورت تک رنگ یا چهار رنگ به سلیقه ی مشتریان پیاده کرد.

آستر بدرقه در سالنامه وزیری

آستر بدرقه همان کاغذی است که صفحات داخلی سررسید را به جلد سالنامه متصل می کند، به همین دلیل باید دارای کیفیت مناسبی باشد.
آستر بدرقه، نقش آن در زیبایی سالنامه است زیرا زمان باز کردن سررسید اولین صفحه ای که چشم مخاطب به آن می افتد، آستر بدرقه است.
سفارش دهندگان می توانند برای سفارشی کردن آستربدرقه سررسید وزیری، سررسید پالتویی و .. لوگوی شرکت یا متن مورد نظر خود را بر روی آن چاپ کنند.

انواع حک سررسید وزیری 1400

حک مستقیم روی جلد

در این روش لوگو سفارش دهنده به صورت مستقیم روی جلد حک می شود. البته باید بدانید که حک لوگو به روش مستقیم بر روی همه ی جلد ها امکان پذیر نیست و ممکن است متریال مورد نظر توسط دستگاه لیزر بسوزد و جلد را نامناسب نشان دهد.

حک بر روی پلاک فلزی

در این روش لوگو و یا برند مورد نظر بر روی پلاک فلزی حک می شود و توسط چسب مخصوصی به سررسید چسبانده می شود. در سال گذشته بیشتر تولید کنندگان از پلاک فلزی برای حک لوگو استفاده کردند، که همین هم باعث شد تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند، زیرا پلاک فلزی جلوه خاصی را به سررسید می بخشد و سررسید را زیباتر نشان می دهد.

انواع سررسید وزیری

۱. سررسید وزیری روزشمار

در هر صفحه از این سررسید یک روز از سال همراه با مناسبتهای مربوط به آن درج شده است. سررسید روزشمار دو حالت دارد: سررسید وزیری جمعه مشترک:

در این مدل سررسید تمام صفحات روز شمار هستند اما صفحه پنجشنبه و جمعه بصورت مشترک در یک صفحه قرار میگیرند.سررسید روزشمار جمعه جدا: در این مدل سررسید تمام صفحات روز شمار هستند و هر روز در یک صفحه جدا قرار میگیرد. این نوع سررسید از مدل جمعه مشترک گرانتر میباشد.

۲. سررسید وزیری دو روزه 

در هر صفحه از این سررسید هر دو روز در یک صفحه قرار میگیرند، بهمین خاطر قطر سالنامه کمتر میشود و جز سررسیدهای ارزان قرار میگیرد.

چگونگی قیمت سررسید وزیری

برای تعیین کلی هزینه سررسید عواملی مانند صفحات داخلی، ترام صفحات، نوع جلد و صحافی، تعداد لت ها، خدمات پس از چاپ مانند طلاکوب، نقره کوب و داغی تاثیرگذار خواهند بود.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰

 هدایای تبلیغاتی ارزان چیست, هدایای تبلیغاتی, هدایای تبلیغاتی ارزان

 

هدایای تبلیغاتی ارزان چیست ؟ در دنیای امروز برای دیده شدن کسب و کار خود باید از روش های امروزی استفاده کنید. اگر برای شرکت و موسسه خود تبلیغ نکنید، مشتریان زیادی را از دست میدهید. روش‌ های تبلیغاتی زیادی وجود دارند. شما با تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان به راحتی این فرصت را دارید که توجه افراد زیادی را به کسب و کار خود جلب کنید.
یک تبلیغ خوب باید دو ویژگی مهم داشته باشد.

مقرون‌ به‌ صرفه بودن و جذاب بودن از جمله این ویژگی‌ ها هستند. هدایای تبلیغاتی ارزان یکی از مواردی هستند که  این دو ویژگی مهم را برای شما فراهم می‌کنند. افراد با دریافت این هدایا در مراسم‌ های مختلف یا نمایشگاه‌ ها بسیار خوشحال می شوند و برند شما را به ذهن خود میسپارند. در ادامه این مقاله هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی را به شما معرفی می‌ کنیم.

مفهوم هدایای تبلیغاتی ارزان چیست ؟

انتخاب چند نمونه از هدایای تبلیغاتی ارزان در کنار هم، یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند مشتریان شما را خوشحال کند. تعدادی از بهترین و  اقتصادی ترین هدایای تبلیغاتی ارزان را میتوانید در مجموعه جوپنزا پیدا کنید. یکی از موارد پر مصرف وسایل تبلیغاتی ارزان، استفاده از آنها در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها است. با توجه ورود مخاطبین زیاد در نمایشگاه‌ها ارائه هدیه تبلیغاتی ارزان بازگشت سرمایه مناسبی را برای شما به همراه دارد.

هدایای تبلیغاتی ارزان مقرون به صرفه ترین اقلام تبلیغاتی برای یک گروه تبلیغاتی هستند. ارزان بودن هدیه تبلیغاتی به معنی بی کیفیت بودن آن نیست و هدایای تبلیغاتی بسیار باکیفیتی هستند که قیمت مناسبی برای هدیه دادن دارند.

مزایای هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان محصولاتی کاربردی هستند که در واقع باعث ایجاد ارتباط بین شما و مصرف کننده می‌شوند. با حک کردن و قراردادن اطلاعات برند و خدمات خود روی محصول تبلیغاتی، ویژگی‌های محصولات و خدمات خود را به افراد یاد آوری کنید. امروزه در همه ی جهان ارائه محصولات و هدایای تبلیغاتی ارزان در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و غیره روشی کاربردی و پرطرفدار میباشد. هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که علاوه بر اینکه از قیمت مناسبی بهره‌مند شده اند، وسیله‌ای کاربردی برای استفاده روزمره افراد هم به شمار می آیند. در ادامه چند نمونه از هدایای تبلیغاتی ارزان را به شما معرفی میکنیم.

خودکار تبلیغاتی هدیه‌ای ارزان کاربردی

خودکار وسیله‌ای کاربردی و ارزان است که بیشتر افراد به آن نیاز دارند. خودکار تبلیغاتی هدیه ای ماندگار و ارزان قیمت برای تبلیغات است که امروزه رشد و رونق زیادی در نمایشگاه‌ها و مراسم‌های مختلف دارد. دانش آموزان و دانشجوها،  معلم‌ها، کارمندان، اساتید و بسیاری از افراد دیگر در کارهای روزمره خود نیاز به خودکار دارند.
تهیه خودکار ارزان تبلیغاتی، ایده‌ای مناسب برای تبلیغات است. شما این امکان را دارید که با تهیه خودکار تبلیغاتی ارزان به تعداد زیاد برند خود را به گوش بسیاری از افراد برسانید. خودکار ها نمونه‌های بسیار گسترده‌ای دارند و دست شما را در انتخاب مورد پسندتان باز میگذارد.

سررسید ارازن تبلیغاتی

سررسید و تقویم محصولی است که بسیاری از افراد همیشه به دنبال یافتن آن هستند. این هدیه بسیار کاربردی است زیرا علاوه بر اینکه تاریخ روز را در آن میبینید، امکان یادداشت کارهای روزمره را در آن دارید. چاپ سررسید ارزان 1400 در سایزهای مختلف و با قیمت‌های مختلف وجود دارد. سررسید یکی از هدایایی است که از مد نمی‌افتد و وجود آن در هر شرایطی نیاز است. سر رسید تبلیغاتی در تنوع بسیار زیادی تولید و ارائه میشود. اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را دارید پیشنهاد می‌کنیم که سررسید را فراموش نکنید.

جاکلیدی ارزان تبلیغاتی

یکی از آیتم‌ هایی که بیشتر افراد همیشه همراه خود دارند، جا کلیدی تبلیغاتی است. جاکلیدی تبلیغاتی یکی از آیتم‌های ارزان قیمت و کاربردی است. افراد به دلیل پیدا کردن راحت کلید در کیف و اتصال چندین کلید به یکدیگر، از جاکلیدی استفاده می‌کنند. یکی از امتیازات ویژه جاکلیدی تبلیغاتی امکان سفارش آن به صورت اختصاصی و لوگوی شرکت شما است. جاکلیدی‌ های مختلف در جنس، طرح و رنگ‌ های متفاوتی وجود دارند. با توجه به سلیقه خود و برند شرکتتان فرصت انتخاب بهترین نوع آن را دارید.

لیوان ارزان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی به حساب می‌ آید. با چاپ تبلیغاتی روی لیوان، و عرضه آن به مردم توجه افراد زیادی را به برند خود جلب می‌کنید. لیوان وسیله‌ ای است که افراد هر روز در منزل، محل کار و غیره به آن نیاز دارند. تکنولوژی فوق العاده چاپ روی لیوان، فرصتی عالی را برای شما به وجود آورده است که هر آنچه از نام و خدمات خود می‌ خواهید را به گوش مردم برسانید. لیوان تبلیغاتی در نمایشگاه‌ ها و همایش‌ های مختلف بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
یکی از بهترین روش‌ها برای ماندگاری در ذهن مخاطب لیوان تبلیغاتی است. چه خوب است وقتی که حضار در همایش یا نمایشگاه نوشیدنی خنک یا گرمی را می‌نوشند و از آن لذت می‌ برند، اولین چیزی که به چشم آن‌ه ا می‌ خورد برند شما باشد.

انتخاب تبلیغ خلاقانه با کمترین هزینه و قیمت ارزان

لوازم التحریر تبلیغاتی جزء هدایای تبلیغاتی فرهنگی، مقرون‌ به‌ صرفه و کاربردی به‌ شمار می‌ آیند. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت مانند لوازم التحریر شامل آیتم‌ های مختلفی مانند مداد، ماژیک، اتود، پایه چسب، پوشه، خود نویس، روان نویس و غیره است. این لوازم همیشه در منازل و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ برای همین با ثبت برند و لوگوی خود روی اقلام لوازم التحریر تا مدت زمان زیادی در کنار مشتری خواهید بود. هدایای تبلیغاتی در یاد و خاطره مخاطب نقش می‌بندند و در توسعه ارتباط با مشتریان نقش موثری ایفا می‌کنند. با دادن هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی، تصویر ماندگاری از نام برند خود در ذهن مشتری به جای می‌گذارید. در این مقاله شما با هدایای تبلیغاتی ارزان و پرطرفدار مانند خودکار، سر رسید، لیوان، جاکلیدی و لوازم‌ التحریر آشنا شدید. خودکار محصولی بسیار کاربردی برای تمامی افراد است. سررسید هم یکی از محصولاتی است که مورد استفاده افراد زیادی است، زیرا برای نوشتن کارهای روزانه یا درس به آن نیاز دارند.

  • negar mojrian
  • ۰
  • ۰
بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه

شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاه یکی از روشهای بازاریابی بسیار موثر و مهم می‌باشد. اما بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه نیز بی تاثیر نیست.

حتی در عصر حاضر که با توجه به گسترش ابزارهای دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ که به نظر میرسد فاصله ها را نزدیک کرده و دیگر نیازی به دیدار حضوری نیست، بازهم بازاریابی رو در رو از درجه اهمیت آن کم نشده.

و یکی از روشهای بسیار موثر بازاریابی  شرکت در نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاه می‌باشد.

هنوز شرکت‌های خدمات دهنده و تولیدکننده اشتیاق زیادی به ساخت غرفه در عناوین مختلف نمایشگاهی دارند و در این زمینه از عطش آنها در امر غرفه سازی نمایشگاه کم نشده است.

ساخت غرفه یکی از روشهای در معرض دید قرارگرفتن در نمایشگاه‌ ها می‌باشد.

یک شرکت غرفه ساز باید با نگاه به عنوان نمایشگاه و نوع سلیقه مشارکت کننده در نمایشگاه اقدام به طراحی غرفه نماید، تا بتواند نیازهای مشارکت کننده را برطرف و از سویی میل به بازدید از غرفه را در بازدیدکنندگان در نمایشگاه افزایش دهد.

غرفه سازی نمایشگاه

از آنجایی که زمان برپایی نمایشگاه‌ ها محدود است، هرآنچه مدل طراحی و ساخت غرفه کاربر پسندتر باشد، احتمال بازدید بازدیدکنندگان از غرفه بیشتر خواهد شد.

بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه ، با هدف ارائه راه‌ کارهای جدید در صنعت غرفه سازی ، از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز نموده و امروزه با اجرای بیش از ۱۰۰۰ عنوان غرفه نمایشگاهی ، توان اجرایی تا ۲۰۰۰ متر غرفه سازی در هر نمایشگاه را دارد.

این مجموعه با دراختیار داشتن دفتر و کارگاه مرکزی در تهران و همچنین دفتر و کارگاه در شهر اصفهان امکان ارائه خدمات به مشتریان خود را در حداقل زمان و با کیفیت مناسب را دارا می‌باشد.

غرفه سازی در تهران ، اصفهان ،  مشهد ، شیراز و دیگر شهرهای ایران به صورت همزمان از ویژگی بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه  می‌باشد.

شرکت  با در اختیار داشتن غرفه سازی از نمایشگاه های تهران، اصفهان و شیراز و ساخت غرفه در تمامی سایت ‌های نمایشگاهی ایران، آمادگی خود را برای عقد قرارداد سالیانه با مشتریان اعلام می ‌نماید.

سازه های نمایشگاهی تبلیغاتی

سازه نمایشگاهی به کلیه ادوات ساخت و تزیین غرفه های نمایشگاهی و نمایشگاه های فصلی اطلاق میگردد.

به تعریفی دیگر سازه نمایشگاهی ابزاری جهت امور ساخت و ساز غرفه نمایشگاهی میباشد.  تبلیغات بیرونی عبارت و اصطلاحی غیر تخصصی درباره ‌ی انواع شکلهای تبلیغ است که در فضاهای خارج از خانه انجام می‌شود. و به تعریف دیگری به آن تبلیغات خارج از خانه نیز گفته می‌شود.

تبلیغات محیطی شاخه ای تخصصی جدیدی است که رو به گسترش از تبلیغات بیرونی می باشد و نباید این را یکسان در نظر گرفت.

عبارت خارج از خانه یعنی هر رسانه ای که خارج از محیط منزل با مشتری در ارتباط باشد. تبلیغات محیطی یک روش مفید جهت به خاطر آوردن نام محصول قبل از ورود مشتری به مراکز خرید است و در واقع شانس نهایی تولیدکنندگان برای معرفی محصولات شان می‌باشد.

تبلیغات محیطی نمایشگاه توسط ابزارهای رسانه ای ویژه جهت جذب مخاطب ها و بازاریابی محصولات و خدمات است .

و به وسیله تبلیغات نمایشگاهی، شرکتها و خدمات دهندگان در جذب مخاطب و مشتری با هم به رقابت میپردازند.

استفاده از بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه و سازه های نمایشگاهی همچون رول آپ، پاپ آپ، اسپیس فریم و… به بیلبرد های تبلیغاتی و…  مقرون‌ به‌ صرفه تر جهت تبلیغات و معرفی محصولات می باشد.

غرفه نمایشگاهی به قسمت ‌های تفکیک شده و مجزایی در محیط های نمایشگاهی گفته میشود که هر تولیدکننده و خدمات دهنده برای نمایش و ارائه محصول و خدمات خود از آن بهره میبرد.

استفاده بهینه از فضای غرفه جهت تبلیغات و بازاریابی اهمیت ویژه ‌ای دارد از این رو طراحی غرفه (غرفه آرایی) که شاخه ای از معماری داخلی محسوب میشود نیز داری اهمیت است.

نقش نیروی نمایشگاهی در تبلیغات

همه ساله در سراسر ایران و جهان، نمایشگاه های داخلی و بین المللی فراوانی برگزار می گردد. بسیاری از شرکت ها نیز در این نمایشگاه ها با هدف و بی هدف با تامین نیروی نمایشگاهی شرکت می نمایند.

هر دو گروه این شرکت ها، تمایل دارند حضوری موفق در نمایشگاه داشته باشند.

آن ها که با هدف در نمایشگاه ها حضور می یابند، تا حد زیادی موفق می شوند.

اما آنچه که می توان با قاطعیت ادعا کرد این است که بسیاری از شرکت هایی که در نمایشگاه ها حاضر می شوند به خصوص شرکت های ایرانی، از اهمیت و نقش تامین نیروی نمایشگاهی مناسب به ویژه تامین نیروی غرفه سازی به عنوان مهم ترین رکن تشریفات نمایشگاهی غافل

می مانند.

هر غرفه نمایشگاه باید دارای تشریفات نمایشگاهی کامل از جمله نیروی غرفه دار نمایشگاه، مهماندار نمایشگاه (نیرو برای پذیرایی در نمایشگاه)، نیروی خدماتی نمایشگاه (جهت نظافت، حمل و جابجایی بار، کمک و… باشد.

نیروی غرفه دار نمایشگاه بایستی آموزش های لازم را در خصوص خدمات نمایشگاهی و بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه دیده و نسبت به اهداف شرکت در نمایشگاه نیز توجیه شده باشد.

نیروی غرفه دار نمایشگاه علاوه بر لزوم داشتن صبر و حوصله کافی و انگیزه و تعهدی قوی، بایستی در مجموع، از اطلاعات عمومی، اجتماعی، فنی و بازاریابی کافی برخوردار باشد.

شرکت تبلیغاتی بهترین راه حل برای تبلیغات

شرکت تبلیغاتی یا آژانس تبلیغاتی یک تجارت خدماتی است که به ایجاد، برنامه‌ ریزی و مدیریت تبلیغات برای مشتریان خود اختصاص دارد.

یک آژانس تبلیغاتی مستقل از مشتری است و یک دیدگاه بیرونی برای تلاش و فروش محصولات یا خدمات مشتری ارائه میدهد.

یک آژانس همچنین می‌تواند استراتژی‌ های بازاریابی و برند سازی کلی و تبلیغات فروش را برای مشتریان خود انجام دهد.

این صنعت شامل مؤسساتی است که عمدتاً به ایجاد کمپین های تبلیغاتی و قراردادن تبلیغات در نشریات، روزنامه ‌ها، رادیو و تلویزیون یا سایر رسانه ‌ها مشغول هستند و تلاش میکنند تا بهترین شرکت غرفه سازی نمایشگاه باشند .

این کسب ‌و کارها برای ارائه طیف کاملی از خدمات یعنی از طریق قابلیت ‌های داخلی یا قراردادهای فرعی ، از جمله مشاوره، خدمات خلاقانه، مدیریت حساب، تولید مطالب تبلیغاتی، برنامه ‌ریزی رسانه و خرید یعنی قراردادن تبلیغات سازماندهی شده‌اند.

شرکت تبلیغاتی یک شرکت خدمات حرفه‌ای است که عموماً برای ایده پردازی، تولید و مدیریت نمایش پیام ‌های تجاری (رادیو، تلویزیون، فضای باز، چاپ، اینترنت  و همچنین ارائه مشاوره بازاریابی و بازرگانی و مشاوره عمومی تجاری و تبلیغاتی استخدام می‌شود.

شرکت تبلیغاتی مستقل از مشتری هستند و دیدگاه شخص ثالثی را در مورد فروش کالا یا خدمات مشتری ارائه می‌ دهند.

مشتریان آژانس ‌های تبلیغاتی شامل مشاغل (تشکیلات انحصاری، مشارکت، LLC) و شرکت‌ها، سازمان ‌های غیرانتفاعی و سازمان ‌های دولتی هستند.

یک شرکت تبلیغاتی ممکن است برای تولید پیام ‌های تجاری منفرد یا مجموعه‌ ای از پیام ‌های تجاری مرتبط به نام کمپین تبلیغاتی استخدام شود.

  • negar mojrian